30 Favorite Life Journey Quotes in Urdu 2021

 30 Favorite Life Journey Quotes in Urdu




خود اعتمادی بڑھانے کے لیے روزانہ کی تصدیقیں طویل عرصے سے استعمال ہوتی رہی ہیں۔ وہ لوگوں کو اپنے دن دائیں پاؤں سے شروع کرنے پر مجبور کرتے ہیں۔ لیکن مسکراہٹ کو آپ کی چھتری بننے سے آپ کے مثبت رویے کو تقویت مل سکتی ہے ، یہ آپ کے کاروباری منصوبوں کو متاثر کرنے والا نہیں ہے۔

ہر ایک کو کام کرنا چاہیے ، لیکن ہم میں سے بہت سے لوگوں کے لیے یہ کام صرف تنخواہ نہیں ہے ، یہ ایک موقع ہے کہ ہم اپنے آپ کو ظاہر کریں اور کچھ بہتر کریں۔ کاروباری افراد اور جانے والے اکثر محسوس کرتے ہیں جیسے وہ پوری تنظیم کا وزن اپنی پیٹھ پر رکھتے ہیں ، اور اس وجہ سے وہ ہمیشہ تھوڑا سا اضافی محرک استعمال کرسکتے ہیں۔

تمام کاروباریوں اور وہاں سے باہر جانے والوں کے لیے ، یہ 30 متاثر کن کاروباری حوالہ جات آپ کے لیے ہیں۔ اب ، وہاں سے نکلیں اور دنیا کو تبدیل کریں - ایک وقت میں ایک پروجیکٹ!

اپنی کاروباری کارکردگی کو بہتر بنانے کے لیے حوالوں سے زیادہ کی ضرورت ہے؟ ریئل ٹائم ڈیٹا کے بارے میں کیا ہے جو آپ کے تمام کاروباری عمل میں شفافیت فراہم کرتا ہے؟ پروجیکٹ مینیجر ایک کل ورک مینجمنٹ پلیٹ فارم ہے جو آپ کو منصوبوں کی منصوبہ بندی کرنے ، ورک فلوز بنانے ، اپنی ٹیم کے ساتھ تعاون کرنے اور ایک جگہ پر پیش رفت کی اطلاع دینے کی اجازت دیتا ہے۔ آج ہی اسے مفت آزمائیں۔

1. 
چرچل نے اپنے ایک سیاہ ترین دور میں برطانیہ کی قیادت کی۔ دشمنوں نے انگریزی چینل پر آگے بڑھنے کی دھمکی دی ، روزانہ لندن پر بمباری کی ، زندہ رہنے کا دباؤ سب سے اہم تھا۔ لیکن چرچل ، کسی بھی کاروباری شخص کی طرح ان کے نمک کے قابل ، سمجھ گیا کہ ناکامی اس عمل کا حصہ ہے۔ ایک نے اپنی غلطیوں سے سیکھا ، اور سب سے بڑا سبق یہ تھا کہ ہمیشہ لڑنے کے لیے ایک اور دن ہوتا ہے۔

2.
وہ برانڈ جس نے ہمیں دیا "بس کرو!" اس ٹیگ لائن کو اہل بناتا ہے ، جو ہمیشہ حدود کو شامل کرنے کے لیے تھوڑا وسیع محسوس کرتا ہے۔ آپ قواعد کی پرواہ کیے بغیر "صرف یہ نہیں کر سکتے" ، جیسا کہ نائٹ واضح طور پر کہتا ہے۔ وہ قوانین ہیں جو کھیل کے میدان کی سطح اور منصفانہ مقابلے کی حفاظت کرتے ہیں۔ لیکن قوانین کا اس جذبے سے کوئی تعلق نہیں ہے جس میں آپ ان کے اندر کھیلتے ہیں۔

3. 
برینسن ورجن نے ثابت کیا ہے کہ ریکارڈ لیبل سے لے کر ایئر لائنز تک ، جہاں مرضی ہے وہاں ایک راستہ ہے۔ دروازہ ہمیشہ کھلا نہیں رہتا ، لیکن بعض اوقات یہ اجر ہوتا ہے یا چابی فرش پر ہوتی ہے۔ آپ کو صرف یہ کرنا ہے کہ اسے اٹھا کر لاک کو موڑ دیں۔ بنیادی طور پر ، کامیابی کا صحیح ماحول ابھرتا ہے اور بہتا ہے ، لیکن ایک گہرا کاروباری شخص کبھی بھی غیر فعال نہیں ہوتا ہے۔

4. 
یہ خیال کہ کوئی زندگی بغیر کسی تنازعہ یا پیدا ہونے والے مسائل سے گزر سکتا ہے غیر حقیقی ہے۔ کچھ لوگ دنیا میں بغیر کسی رگڑ کے سواری کا خواب دیکھ سکتے ہیں لیکن مثالی سفر کے بغیر ترقی ناممکن ہے۔ یہ وہ مسائل ہیں جن کا ہمیں سامنا کرنا پڑتا ہے جو ہمارے کردار کو تشکیل دیتے ہیں ، ہماری تخلیقی صلاحیتوں کو جوڑتے ہیں اور عاجزی پیدا کرتے ہیں۔

5. "آپ کو اپنی زندگی میں صرف کچھ چیزیں درست کرنی ہوں گی جب تک کہ آپ بہت زیادہ کام غلط نہ کریں۔
صحیح اور غلط کا خیال ایک تعمیر ہے ، یقینا ، اور یہ تجویز کرنے میں حد سے زیادہ آسان محسوس ہوسکتا ہے کہ صحیح انتخاب کرنے سے آگے کا راستہ ہموار ہوگا۔ لیکن مشہور سرمایہ کار محض اس کاروباری اقتباس کے ساتھ نوٹ کر رہا ہے کہ غلط فیصلے سے بچنا اتنا ہی ضروری ہے جتنا صحیح فیصلہ کرنا۔ برے فیصلوں سے بچنا یقینا محتاط منصوبہ بندی کے ساتھ معاون ہے۔

6. "کامیابی عام طور پر ان لوگوں کو ملتی ہے جو اس کی تلاش میں بہت مصروف ہوتے ہیں۔
فلسفی ، فطرت پسند ، مضمون نگار وغیرہ — تھوراؤ پیداوری کے بارے میں ایک یا دو چیزیں جانتا تھا۔ اس نے دانشمندی سے دیکھا کہ جو لوگ کامیابی کے خواہاں ہیں وہ زیادہ تر اس خیال کو رومانٹک بنا رہے ہیں اور اسے حاصل کرنے کے لیے ضروری سخت اور عملی کام نہیں کر رہے ہیں۔

7. اور وہ دن آیا جب ایک کلی میں تنگ رہنے کا خطرہ اس پھولنے کے خطرے سے زیادہ تکلیف دہ تھا
نین تخلیقی عمل کے لیے کوئی اجنبی نہیں تھا۔ ایک مصنف کی حیثیت سے ، اسے قلم کو کاغذ پر لے جانا پڑا یا اس کی کہانیاں اس کے ذہن میں پریت رہیں گی۔ ان خیالات کو اپنے پاس رکھنا زیادہ محفوظ ہے۔ اس طرح کوئی رد یا تنقید نہیں ہے ، لیکن کسی کی مہارت کو بہتر بنانے اور کوئی قابل قدر چیز پیدا کرنے کا بھی کوئی طریقہ نہیں ہے۔

8. "قابل ذکر خیالات کی کوئی کمی نہیں ہے ، جو چیز غائب ہے وہ ان پر عملدرآمد کی خواہش ہے۔
مصنف اور سابق ڈاٹ کام تاجر ، گوڈین کہہ رہے ہیں کہ بات سستی ہے ، لیکن اچھے انداز میں۔ ہاں ، خیالات ایک درجن ہیں ، لیکن ان ہڈیوں پر اصل گوشت ان کو محسوس کرنے کی کوشش سے آتا ہے۔ یہ تب ہی ہے جب مسائل ظاہر ہوتے ہیں اور ان کو حل کرنے کا اصل کام شروع ہوتا ہے۔

9. "میں اپنی کامیابی کا مقروض ہوں کہ انتہائی بہترین مشورے کو احترام کے ساتھ سنا ، اور پھر جا کر بالکل برعکس کام کیا۔
چیسٹرٹن ، متضاد کہانیوں کا مصنف ، ہماری فہرست میں متضاد ہے۔ وہ سور کے سر اور بصیرت کے لیے بولتا ہے۔ بعض اوقات کسی کو روایتی دانشمندی کی ضرورت ہوتی ہے۔ مشکل حصہ یہ جاننا ہے کہ کیا آپ اپنے نظریات کے بارے میں یقین سے باہر کام کر رہے ہیں یا اگر آپ صرف انا کے ذریعہ دھوکہ دے رہے ہیں۔

10. "میں لفظ 'چھوڑو' نہیں جانتا یا تو میں نے کبھی نہیں کیا ، یا میں نے اسے ختم کر دیا ہے۔
وہ لفظی نہیں ہے ، بلکہ ایک نقطہ بنانے کے لئے مبالغہ آرائی کر رہی ہے۔ ہر ایک کی زندگی میں ایک وقت آتا ہے جہاں صرف تولیہ پھینکنے کا خیال دلکش ہوتا ہے۔ آپ تھک چکے ہیں۔ رکاوٹیں ناقابل تسخیر محسوس ہوتی ہیں۔ لیکن جو لوگ چھوڑنے کے خیال کو مسترد کر سکتے ہیں اور غیر متوقع ذخائر کو ٹیپ کر سکتے ہیں وہ عام طور پر وہ لوگ ہیں جو آخری لائن کو عبور کرتے ہیں۔

11. "زندگی کا بہترین انعام جو دور سے ملتا ہے وہ ہے محنت کرنے کے قابل محنت کرنے کا موقع۔
لوگ پروڈکٹ میں پھنس جاتے ہیں اور اس عمل میں کسی بھی چیز کی قیمت کو بھول جاتے ہیں۔ جیتیں یا ہاریں ، یہ حقیقت ہے کہ آپ نے اپنی تمام تر کوششوں کے ساتھ کوشش کی ہے کہ کسی ایسی چیز پر بہترین کام کریں جو آپ کو قابل قدر لگے۔ یہ صرف انعام ہے۔

12. "اگر آپ واقعی قریب سے دیکھتے ہیں تو ، زیادہ تر راتوں رات کامیابیوں میں کافی وقت لگتا ہے۔
ہم کامیابی کو صرف اس کے پہنچنے کے بعد دیکھتے ہیں۔ ایک درخت کی طرح جو بادلوں تک پہنچتا ہے ، جڑیں جو اسے تھامتی ہیں پوشیدہ ہیں۔ وہ زمین کے نیچے ہیں ، درخت کی نشوونما کو مستحکم کرنے اور کھانا کھلانے کے لیے سخت زمین کے ذریعے کھدائی میں برسوں گزارے۔ کاروبار کے ساتھ بھی ایسا ہی ہے۔

13. "تقریبا everything ہر قابل قدر چیز اس کے ساتھ کسی نہ کسی طرح کا خطرہ رکھتی ہے ، چاہے وہ نیا کاروبار شروع کر رہا ہو ، چاہے وہ گھر چھوڑ رہا ہو ، چاہے شادی کر رہا ہو ، یا خلا میں اڑ رہا ہو۔" 
سچ ہے ، لیکن تمام خطرات یکساں طور پر پیدا نہیں ہوتے ہیں۔ خلا میں جانا کمپنی شروع کرنے سے بڑا خطرہ محسوس ہوتا ہے۔ یہ چیزوں کو نقطہ نظر میں رکھتا ہے ، اگرچہ ، اور اس حقیقت کو تسلیم کرتا ہے کہ کوئی بھی چیز خطرے کے بغیر نہیں ہے ، لہذا ، اپنے انٹرپرائز کو مکمل طور پر لپیٹنے کی کوشش نہ کریں۔ اسے محفوظ طریقے سے کھیلیں ، لیکن جڑ کی حد تک نہیں۔

14. "یہاں تک کہ اگر آپ صحیح راستے پر ہیں ، اگر آپ وہاں بیٹھیں گے تو آپ بھاگ جائیں گے۔
خوشامد کے امریکہ کے سفیر نے اپنی زندگی میں مسکراہٹوں کو ختم کرنے سے زیادہ کیا۔ اس نے عملی کاروباری مشورہ دیا: مطمئن ہونا موت ہے۔ یہاں تک کہ اگر آپ صحیح کام کر رہے ہیں ، اگر آپ آگے نہیں بڑھ رہے ہیں ، اپنے آپ کو اپنے آرام کے زون سے آگے بڑھنے کے لیے مسلسل دباؤ ڈال رہے ہیں ، تو آپ مصیبت میں ہیں۔ مقابلہ آپ کو پیچھے چھوڑ دے گا۔

15. "اصل امتحان یہ نہیں ہے کہ آپ اس ناکامی سے بچیں ، کیونکہ آپ ایسا نہیں کریں گے۔ چاہے آپ اسے سخت کرنے دیں یا آپ کو غیر فعال ہونے پر شرمندہ کریں ، یا آپ اس سے سیکھیں۔ چاہے آپ ثابت قدم رہنے کا انتخاب کریں۔
صدر ناکامی اور کامیابی کے بارے میں بہت کچھ جانتے ہیں۔ سستی ہیلتھ کیئر ایکٹ ایک سے زیادہ بار پانی میں مر چکا تھا ، لیکن صدر نے ہمت نہیں ہاری۔ اس نے سمجھوتہ کیا ، اس نے قائل کیا اور اس نے محنت کی ، لیکن ایک بار بھی اس نے اپنے آپ کو پریشان نہیں ہونے دیا۔

16۔ "ماضی کی غلطیوں کو بھول جاؤ۔ ناکامیوں کو بھول جاؤ۔ سب کچھ بھول جاؤ سوائے اس کے جو تم اب کرنے جا رہے ہو اور اسے کرو۔ "\
وہاں صرف حال ہے ، اس لیے روشن خیال لوگ ہمیں بتاتے ہیں ، اور ہم اپنے آپ کو ماضی سے منسلک ہونے یا مستقبل سے جادو کرنے کی اجازت نہیں دے سکتے۔ صرف اور صرف یہاں ہے۔ ہمیں اس پر توجہ دینی چاہیے اور عمل کرنا چاہیے۔ یہ اقتباس ماضی کے اسباق یا مستقبل کے منصوبوں کو مسترد نہیں کرتا ، لیکن ہمارے پاس صرف یہ لمحہ ہے ، لہذا اس میں اپنی پوری کوشش کریں۔

17۔ "تخیل ہی سب کچھ ہے۔ یہ زندگی کے آنے والے پرکشش مقامات کا پیش نظارہ ہے۔ 
آپ نے محسوس کیا ہوگا کہ اکثر ایک متاثر کن اقتباس اگلے سے متصادم ہوتا ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ یہ ان تضادات میں ہے کہ حقیقی حکمت پیدا ہوتی ہے۔ کسی چیز کو دیکھنے کا کبھی ایک ہی راستہ نہیں ہوتا اور نقطہ نظر کے ساتھ موقع آتا ہے۔ خیالات پر عمل درآمد کے بغیر کچھ نہیں ہوسکتا ، لیکن ان خیالات کے بغیر عملدرآمد خالی ہے۔

18. کردار آسانی اور پرسکون طریقے سے تیار نہیں کیا جا سکتا۔ صرف آزمائش اور تکلیف کے تجربے سے روح کو تقویت مل سکتی ہے ، عزائم متاثر ہوتے ہیں اور کامیابی حاصل ہوتی ہے۔ 
لوگوں کو ناکامی کو عزت کے بیج کے طور پر لینا چاہیے۔ یہ ایک مصیبت ہے جو چیزوں کو ان کے جوہر تک جلا دیتی ہے اور ہمیں دکھاتی ہے کہ ہم واقعی کس چیز سے بنے ہیں۔ اگر کامیابی کا راستہ صاف تھا تو ہر کوئی ایک ہو جائے گا اور کامیابی تمام معنی کھو دے گی۔

19. "پہلے کو سیپ ملتی ہے ، دوسرے کو شیل ملتی ہے۔" 
یہ ظالمانہ لگتا ہے ، اور کوئی سٹیل کے اعصاب کے بغیر سٹیل کا بیرن نہیں بنتا ، لیکن اس بیان میں ایک سخت حقیقت ہے۔ اپنے مقاصد کے حصول کے لیے کاروباری ادارے وسائل کا استحصال کرتے ہیں۔ وہ اجتماعی نہیں ہیں ، دولت بانٹ رہے ہیں ، لہذا ابتدائی پرندوں کی طرح ، اگر آپ کو کیڑا چاہیے تو جلدی اٹھیں۔

20. "شروع کرنے کا طریقہ یہ ہے کہ بات کرنا چھوڑ دیں اور کرنا شروع کریں۔" 
صنعت اور تاریخ کے ان آقاؤں کی طرف سے جتنے زیادہ کاروباری حوالہ جات ، آپ کو ایک عام دھاگہ ملتا ہے جو انہیں ایک ساتھ باندھتا ہے۔ وہ ایک ہی چیز کو صرف مختلف طریقوں سے کرتے ہیں۔ یہ صرف یہ واضح کر دینا چاہیے کہ اعمال الفاظ سے زیادہ بلند بولتے ہیں ، ایک اور پرانا محور استعمال کرنے کے لیے۔

21. "چاہے آپ کو لگتا ہے کہ آپ کر سکتے ہیں یا آپ کو لگتا ہے کہ آپ نہیں کر سکتے ، آپ صحیح ہیں!
یہ بیان پہلے الجھا سکتا ہے ، لیکن ایک بار جب آپ اسے حاصل کرلیں ، زین کوان کی طرح ، یہ کامل معنی رکھتا ہے۔ آٹوموٹو آٹومیشن کا باپ اس اقتباس کے ساتھ جو کچھ دے رہا ہے وہ یہ ہے کہ کامیابی ایک ذہن کا کھیل ہے جتنا کہ اس کا تعین تقدیر سے ہوتا ہے۔ صحیح رویہ کے ساتھ آپ تقریبا almost کچھ بھی کر سکتے ہیں۔

22. "کامیابی کا کوئی راز نہیں ہے۔ یہ تیاری ، محنت اور ناکامی سے سیکھنے کا نتیجہ ہے۔ 
الہام بہت اچھا ہے ، لیکن پہیے کو نئی شکل دینے کا کوئی فائدہ نہیں ہے۔ جنرل صحیح کہہ رہا ہے۔ کامیابی کی تیاری ، سخت محنت اور غلطیوں سے سیکھنا ہے ، جیسا کہ بہت سے دوسرے نے بھی کہا ہے۔ اگر ہم اقتباس میں تھوڑی بہت ترمیم کر سکتے ہیں تو ، ہم کامیابی کے لیے نسخہ بھرنے کے لیے قسمت کا اضافہ کریں گے۔ مکس میں ہمیشہ ایک نامعلوم عنصر ہوتا ہے۔

23. "کامیابی خوشی کی کلید نہیں ہے۔ خوشی کامیابی کی کنجی ہے۔ اگر آپ اپنے کام سے محبت کرتے ہیں تو آپ کامیاب ہوں گے۔
بہت سے لوگ اسے پیچھے کی طرف رکھتے ہیں ، اپنے بارے میں اچھا محسوس کرنے کے لیے کامیابی حاصل کرنے کے لیے جدوجہد کرتے ہیں۔ لیکن ستم ظریفی یہ ہے کہ یہ کرنے میں ہے ، مقصد نہیں ، جہاں خوشی رہتی ہے۔ یہاں تک کہ اگر آپ اپنے انٹرپرائز میں ناکام ہو جاتے ہیں ، اگر آپ اس عمل سے لطف اندوز ہوتے ہیں ، تو آپ خوش ہوں گے۔

24. "کامیابی اکثر وہ لوگ حاصل کرتے ہیں جو نہیں جانتے کہ ناکامی ناگزیر ہے۔
اگر آپ اس بات پر نگاہ رکھے ہوئے ہیں کہ کیا غلط ہو سکتا ہے تو یہ غلط ہو جائے گا۔ کامیاب لوگ آگے بڑھنے کی کوشش کرتے ہیں۔ وہ ناکامی سے ناواقف نہیں ہیں ، لیکن وہ اس سے تنگ نہیں ہیں۔ وہ نہیں جانتے کہ ناکامی کیا ہے ، کیونکہ ان کے نزدیک یہ صرف سڑک کا ایک ٹکڑا ہے ، اس کا ٹرمینس نہیں۔

25. "زندگی کی بہت سی ناکامیاں وہ لوگ ہیں جنہیں یہ احساس نہیں تھا کہ جب انہوں نے ہار مان لی تو وہ کامیابی کے کتنے قریب تھے۔
ایڈیسن اور تاپدیپت لائٹ بلب کے بارے میں مشہور کہانی ، جس نے ہزاروں کوششوں کے بعد ایک ایسا تنتہ ڈھونڈنے کی کوشش کی جو جلتا ہے لیکن بجھتا نہیں ، اس کے بیان کی کھیر کا ثبوت ہے۔ جب تک آپ وہاں نہیں پہنچ جاتے آپ کو کبھی معلوم نہیں ہوتا کہ کونے کے آس پاس کیا ہے۔

26. "مجھے لگتا ہے کہ قسمت تیاری کا موقع ہے۔
ہم نے قسمت کو کسی بھی کامیابی کے لیے ایک اہم عنصر قرار دیا۔ ہمیشہ وہ قوتیں ہوتی ہیں جو ہمارے کنٹرول سے باہر ہوتی ہیں ، لیکن ایسی قوتیں بھی ہوتی ہیں جو ہماری قابلیت کے اندر ہوتی ہیں۔ اگر مواقع کم ہوتے ہیں تو پھر جب وہ فائدہ اٹھانے کے لیے آتے ہیں تو ان کے لیے تیار رہنا چاہیے۔ یہ قسمت کی تعریف نہیں ہوسکتی ہے ، لیکن یہ اچھی قسمت کی طرح محسوس ہوتی ہے۔


27. "میں نے کبھی کامیابی کا خواب نہیں دیکھا۔ میں نے اس کے لیے کام کیا۔
لوگ سوچ میں گم ہو سکتے ہیں۔ ان کے ذہن میں کامیابی واضح طور پر رکھی گئی ہے۔ گویا وہ پہلے سے موجود ہیں۔ ڈے ڈریمنگ تخلیقی ہوسکتی ہے ، لیکن تخلیقی صلاحیت کام لیتی ہے۔ آپ کہیں بھی جگہ پر کھڑے نہیں ہوں گے۔

28. "کل کے ہوم رنز آج کے کھیل نہیں جیت سکتے۔"
یہ بہت سے طریقوں سے کہا گیا ہے ، لیکن بعض اوقات کھیلوں کی تشبیہ لیتے ہیں تاکہ اسے ڈوب جائے۔ یقینا R روتھ کے لیے یہ استعارہ نہیں بلکہ حقیقت تھی۔ تاہم ، یہ کاروبار پر بھی لاگو ہوتا ہے۔ ہم ماضی کی شان پر آرام نہیں کر سکتے۔

29. "وہ واحد جگہ جہاں کام سے پہلے کامیابی آتی ہے لغت میں ہے۔" 
چیزوں کو دیکھنے کا یہ ایک مضحکہ خیز طریقہ ہے ، لیکن اس حقیقت میں سچائی ہے کہ کامیابی کوئی ایسی چیز نہیں ہے جو ہمیں سونپی گئی ہو۔ یہ ایسی چیز ہے جس پر ہمیں کام کرنا چاہیے۔ کامیابی وراثت نہیں ہے۔ اگرچہ ہمیں بڑی دولت ، طاقت اور وقار مل سکتا ہے ، ہم اس کے ساتھ وہی کرتے ہیں جو شمار ہوتا ہے۔

30. "آس پاس کا واحد راستہ گزر رہا ہے۔
امریکہ کے عظیم شاعر جو کچھ کہہ رہے ہیں وہ یہ ہے کہ اس سے بچنے کا کوئی راستہ نہیں جو کرنا چاہیے۔ ہم اپنی زندگی یا کاروبار میں مشکلات کے گرد نہیں جا سکتے لیکن ان کا سامنا کریں اور ان کے ذریعے کام کریں۔ صرف ایسا کرنے کی ہمت ہونا ہی کامیابی کی پہچان ہے۔